Campanyes en Google AdWords:
publicitat que respon amb beneficis
.

Google Advertising Professional Qualified   Necessita clients ràpidament?

   Vol fer una publicitat efectiva i altament selectiva?

S'imagina tenir una mira telescòpica que pogués apuntar directament a la gent que estàs buscant el seu producte o servei?

Seria fantàstic!!

Doncs he de dir-li que això existeix. Cada dia més els hàbits de la gent estan canviant, i quan algú té un problema a resoldre, o necessita alguna cosa, encén l'ordinador, entra en Google i escriu el que està cercant. Google us presenta els resultats, i després de valorar ràpidament les descripcions dels primers resultats visita una o més dels resultats.

Aquesta és una persona altament interessada en els seus productes o serveis, ha estat ell qui la buscat vostra, perquè necessita el seu producte o els seus serveis i té la ment oberta per realitzar la compra.

Això no passa en cap altre tipus de publicitat, on estem saturats que ens bombardegin amb anuncis a la televisió, la ràdio, els diaris. Estudis demostren que davant d'aquests anuncis la gent tenen una aptitud defensiva ja que sap que li volen vendre, en canvi quan algú va a buscar pel seu propi criteri està més obert a fer la compra o ha contractar els nostres serveis.

Google Advertising Professional QualifiedIMAP té la certificació de Google Advertising Professionals per administrar campañas.Le dissenyem i li posem en marxa una campanya efectiva a Google, on va a estar en els primers llocs de les recerques dels seus potencials clients, amb resultats immediats d'un dia per l'altre. Va ha rebre clients altament interessats de forma rapidíssima.

Avantatges de fer publicitat a Google:

Trànsit ben segmentat, que correspon amb una audiència que està buscat el seu producte o servei.

Delimitació de la visualització dels anuncis per zonas o km. Per exemple que només es mostrin els anuncis en 2 Km a la rodona d'on estigui.

Pots cobrir diverses paraules clau diferents amb anuncis diferents.

Als pocs minuts d'activar la campanya ja ets visible a Google.

Podem testar nous anuncis, paraules clau, etc. i tenir els resultats en temps real.

La creació d'una campanya està definida per els següents punts.

Estudi de les paraules clau més rellevants per el seu negoci.

Definició de diferents paràmetres de la campanya .

Creació dels anuncis respecte les paraules clau.

 Creació de la "Landing Page" (pàgina d'aterratge) si és necessari.

Creació i activació de la campanya amb tots els paràmetres definits.

Enviament d'informes de la campanya.

Optimizació de la campanya, realizant canvis per maximitzar la inversió.

Sol·licitar més Informació...

Pie-sinletras